Wednesday 24 April 2013

果然係花果山出黎既~~

今日一早如常打仗一樣咁出門口,衝呀
~~~起身換衫~~再同阿仔起身換衫~~餵仔食早餐再去便便再換片~~出門口~~~~
咪住...............
爸爸話出門口先,但點解重係車房??
原來架車撻唔著!!!! 點算????
唯有爸爸揸我架車,先送我地返工返學,佢自己再返工,唉.........遲到都無計……
不過其實爸爸都好耐無接送誠俊返放學lu.....因為仔仔間CHILD CARE係我公司隔離,所以平日都係我順路接送~
今日有爸爸係度,佢好似特別開心,淨係望住D水都咁興奮~





放工返學之後
, 去超市買野,路過一個呃錢遊戲,誠俊見到竟然”EE呀呀咁叫,好想玩咁樣~
都唔知佢點知呢個野係俾佢玩,之前無俾佢玩過~~
咁我叫得呢D呃錢遊戲,當然唔會俾佢呃喇,所以唯有我個仔俾佢就咁坐2~ 哈哈~~
你睇下佢既眼神,興奮到呢~
 

咁佢都幾乖,坐左
30秒,之後抱佢走都無話唔肯走,算係咁~
因為第2日公眾假期,食飯之後就去左朋友屋企坐,等D小朋友玩下~
誠俊去到人地屋企就好興奮咁玩玩具,同我朋友果女完全無交流……

一個推BB車,一個耍棍,各有各玩~~

成隻馬騮仔咁,係咁耍~~~人地踩住斛斗雲, 佢就玩住個垃圾桶~~

最後企唔穩~~~ 坐低左~

No comments:

Post a Comment