Tuesday 5 November 2013

第一次的Brisbane 遊(上)

上星期四我地一家飛左去Brisbane玩左個WEEKEND~
而去Brisbane既最主要既原因係去探係澳洲最錫我地2公婆既前澳洲老闆~
自從誠俊出生之後都未有機會見面, 一直都好想過去搵佢地,
但一直都好懶....因為........由Perth飛Brisbane要成5個鐘, 來回成10個鐘, 好鬼遠~~~~
 
到左今年5月(定6月?) 果陣, JETSTAR做超級優惠, 機票2人同行, 1人免費, 加上誠俊2歲以下免費, 我地一家來回機票全包都係AU$480, 抵到暈~~
終於"的"起心肝出發~~

 
今次去旅行, 相比上次6月去Sydney輕便好多, 一來夏天衫褲唔多, 二來誠俊大個仔, 咩都食得, 唔洗再帶埋個廚房上機 [哈哈], 所以我都係臨上機果幾個鐘先PACK行李~~~
 
因為知道Brisbane都係悶悶地, 所以都無Plan行程, 一於黎個 hea 爆既假期.....
但估唔到最後都去左唔少地方, 食左好多好好食既餐廳~~


呢個trip俾我遇到一件好warm既事~~
第一日到朋友家, 唔想出街食, 咁就係朋友家附近買外賣既時候,  
俾我遇到充滿人情味既香港人老闆,
佢知道我都係香港人, 大家同聲同氣好好傾,
重好熱情咁送左2大盒新鮮自家魚湯俾我飲,
佢講明d湯係佢用左8-9kg自己釣既魚煲,
只係自己飲, 唔賣客, 但見我係"同鄉" 所以請我飲~
老闆2夫婦既無私同熱情係我好耐無見過,
好warm, 好親切~~
而個魚湯, 我同老公都覺得除左無敵好味之外,
重有一份好重既人情味~~
 


 

2 comments:

  1. 我都試過旅行時去到中國人雜貨店, 老板不肯收錢, 話好少見到中國人! :D

    ReplyDelete
  2. 個湯真係好吸引, 好暖胃咁樣~

    ReplyDelete