Tuesday 12 November 2013

成長記錄 (16Mths 1wk)

誠俊對上一次磅豬仔大約11.5kg, 身高應該大約80cm.
(15 Nov更正: 11kg, 身高84cm) [掌聲]
佢而家識好多野,

識開門, 關門,
知道出門口要著鞋,
或者一同佢著鞋就講byebye (知道有街去~)
俾人鬧既時候, 識左傻笑扮傻...
會主動請人食野, 識分享~~
玩個廚房玩具玩得好叻, 好有sense,
絕對係有姿勢有實際~~
煮好之後佢會攞俾我地食, 或者拎俾我, 跟住坐係我腳上面一齊扮食~
佢唔知點解會知道點玩具食物係玩具, 會扮食~~[好可愛]

而家佢有10隻牙仔, 基本上無野係唔食得,
除左零食, 糖, 朱古力, 暫時都唔俾佢食住, 其他咩都俾佢食~~
自己食野就識左好耐, 但用叉匙就重努力緊, 唔係次次得,
要睇下食咩, 太流質既, 唔"痴"既, 碎濕濕既, 就唔可以放手俾佢自己食,
如果唔係, 個地下會食得多過佢~~~
而家去餐廳食飯, 好多時都搞到成地都係, 就黎俾人backlist我地架喇~

講野方面,
爸爸媽咪byebye, 講得好清楚~
無左= MO JOR, 肚餓會講"mum 呀"
會跟ABC歌仔唱ABCDE, 但暫時只係去左E.....[嘻嘻]
其他時間就講好多音, 但大家都係唔明...
今朝我問佢"愛唔愛"水水, 佢飲完就叫我飲埋一份, 講左幾次"愛喇"~

玩樂方面, 我同爸爸都發現呢個仔,
除左好鐘意貓貓之外, 重好喜歡毛公仔..
佢見到貓貓公仔或者睇貓貓書, 佢會主動去KISS佢地, 見到毛公仔都一樣,
但佢就係唔會KISS我同爸爸.....[嗚嗚]

 
 呢張相係誠俊係9 月尾學校影既, 好精靈, 好可愛!!!







2 comments:

  1. 誠俊真係一個得人中意既小寶寶^^
    其實睇相真係唔似咁細個,弟時長大一定高大威猛又靚仔..heee

    ReplyDelete
  2. 謝謝MARY~~
    而家D小朋友唔單子大得快,
    重好快無左BABY既感覺~~~

    ReplyDelete