Tuesday 15 October 2013

買新鞋+ 跑公園~~

上星期日, 爸爸出海教潛水, 我同仔仔自己搵節目~~
我地約埋2個靚姐姐朋友出去玩~~
今次去左一個超高級商場, 係Claremont~
 
呢度真係好鬼high,
同我地平時行開既完全唔同FEEL~~~
 
 
 
 
 
今日天氣好好, 姐姐同誠俊影左好多靚相~~
係戶外餐廳食野,
走黎走去, 好開心!!
 



高級商場既鋪頭真係好唔同,
俾我搵到間專買小朋友鞋仔既鋪頭,
係perth真係好難買靚既bb鞋,
今次當然唔會錯過喇~~ 
 

 誠俊好鐘意個catwalk 試鞋台,
不停行黎行去, 好開心,
著上新鞋之後, 重好識擺pose~~


 
活潑既誠俊相比起隔離個奶咀b,
醒目好多~~哈哈哈~~
 
 
呢間鋪頭真係design得好好,
佢方便大人幫小朋友試鞋,
set左個catwalk高台,
大人唔洗烏低身唔麻煩~~

 
買左對新鞋之後, 梗係著住去跑下跳下,
著旺佢喇~
行完街, 我地去左kings park~
 
星期日, kings park有好多人野餐~
 


 
玩玩下, 有兩個小朋友走黎同誠俊say hi,
但佢地全程都係對望, 係度笑, 無講過野~~
我地睇住佢地, 好好笑!!




 
同小朋友"望"完,
又走去追bird bird~~


 
經過今日之後,
我覺得可以帶誠俊去跑多d公園,
因為佢喜歡追雀仔, 坐草地,
玩得好鬼開心!!!



 

6 comments:

  1. KINGS PARK 真係幾靚.空氣又好~

    ReplyDelete
  2. 我們以前住在king's park不遠,周六日必去。。。。OH,很懷念柏斯的生活呢!

    ReplyDelete
  3. 次次見到d bb溝通都好好笑, 唔講野又溝通到, 唔知講咩又溝通到..haha

    ReplyDelete
  4. BB仔的溝通真係好有一套, 大人唔明白架啦! :D
    陽光普照, 最適合去公園!

    ReplyDelete