Friday 7 February 2014

熱辣辣的農曆新年

 
今年係誠俊第一次係澳洲過農曆新年,
氣氛雖然無香港咁熱鬧,
但我地仍然都有好多節目,
好好咁慶祝一番~~
 
年廿九,
爸爸去左潛水,
睇下有無機會捉D龍蝦, 為團年飯加餸~
本來我都無咩期望, 因為太多因素,
天氣, 地點, 時間, 水流, 技巧,....
所以唔係成日都捉到~
點知可能D龍蝦知道我地團年, 所以約埋一齊黎~ 
YEAH~~~
 
 
 
呢2 隻加埋有大約1.3KG,
size 唔錯~~

最後我就整左上湯芝士龍蝦伊面~~
第一次整, 味道唔錯, 但d 龍蝦煮熟左少少~
我同爸爸講, 有機會捉多幾隻,
等我有機會練習多d煮龍蝦~~
哈哈哈~~
 
年三十晚,
好友一早打電話黎約我地放工去佢屋企,
因為佢有個北京朋友會係佢度包餃子,
可以一齊學下, 食下, 玩下~~
 
誠俊媽我極少包餃子/雲吞,
因為總係覺得好多功夫,
買現成方便好多~
但自從有左誠俊之後,
我就比之前著重食物安全,
而家買包面包都睇一大輪成份先買,
所以今次有高手教整餃子,
真係非常之好~~
 
今次包餃子, 餃子皮同餃子餡都係自家制,
真係好家鄉feel~~


 
我地d女人一路包, 一路傾下計,
小朋友就大有大玩, 細有細玩,
男人就飲下野, 睇住D小朋友,
呢個情況真係非常之咁新年, 簡單又和諧~

 
最後有少少粉團多左,
北京朋友重教我整面條,
一晚學到咁多新技巧,
真係好開心,
返屋企可以試新野~~

 
有煎餃, 又有水餃,
餃子個樣好似元寶,
所以新年食餃子, 係好好意頭~~
 
熱鬧完一晚之後,
返屋企就即刻準備全盒,
封下利是~~

 
今次專情係香港攞盆大桔返黎,
屋企即刻多左好多氣氛~~

誠俊玩完一晚, 好快就訓著~
係香港返黎之後, 佢肥左又靚左~~
呵呵~~
 
年初一,
爸爸一早起身煎糕做早餐,
步步糕升!!

 
同誠俊著新衫,
影幾張賀年相之後就返工返學lu~~

 
年初一撞正星期五,
所以可以借d依放早D, heehee~~
同爸爸一齊去食左大魚大肉既魚頭米粉~
 
 
好味得黎又有魚有米,
今年實發喇!!

 接左誠俊放學之後就去city行下,
係澳洲其實都好重視農曆新年,
因為華人都佔好大部分既人口,
好似我地去到city,
就睇到有舞獅表現,
 
其實我地到果陣經已係六點幾, 但太陽都未落山~
 
 

 
大家見到嘛? 舞獅團佢地係鬼佬黎架~~
但全部都做得似模似樣~~
 
 
 
 
年初二, 
 天氣好, 最好當然去戶外跑跑跳跳曬曬太陽喇~~
爸爸捉龍蝦上左引, 又所佢去潛水,
我地就係岸上面吹泡泡等~
 
 個個小朋友都好喜歡呢D大大小小既泡泡~~
誠俊都好鐘意~~
以前細個D既時候就會追D泡泡,
跑黎跑去~~
而家大個左D, 就會主動自己吹泡~

佢開始學既時候,
會用個咀貼左枝棒棒吹,
試左幾次, 食左D泡泡之後,
佢慢慢開始識要離開個咀先吹~
但都係吹10次先有一次吹到1個泡,
但佢好叻, 一發現無泡泡,
就會塞返入枝水到, 插幾下,
又抽返出黎再試過~
絕對係有板有眼~~

佢呢個年紀學野真係好快手~~

 

 
一個鐘後, 爸爸帶埋一隻龍蝦一齊返黎~~
我地就想俾誠俊睇下隻龍蝦,
教下佢認識龍蝦,
但佢一D興趣都無.....
反而佢望住爸爸對蛙鞋, 好有興趣

 
佢重一馬當先幫手拎對蛙鞋返上車,
對鞋其實都幾重,
但誠俊都好MAN咁一次過2隻一攞晒,
重無拖地~~勁~



 
我諗呢隻仔真係遺傳左爸爸既興趣,
天生係要同大海玩遊戲!!
 
 



 

4 comments:

  1. 祝你們一家人新年快樂!身體健康!笑口常開!

    ReplyDelete
  2. 祝你們身體健康,心想事成,誠俊快高長大,開開心心!

    ReplyDelete
  3. 龍蝦都有得捉???????
    btw, 啲龍蝦個身咁直嘅?

    ReplyDelete
  4. 羨慕啊﹗捉到龍蝦,好有滿足感吧﹗

    ReplyDelete