Thursday 12 December 2013

爸爸不在家的日子

 
上星期三爸爸去左巴里島潛水旅行連參加朋友婚禮,
得返我同誠俊2個係屋企,
平時爸爸教潛水都係得我地食自己,
所以我一直都唔擔心,
應該好易搞掂既~~~
 
頭果2日都係返工返學,
放學食飯,
一切睇落都好正常,
誠俊除左有D奇怪點解要同爸爸SKYPE之外,
佢都無咩特別~~
 
星期五晚我無煮飯,
我地好開心咁一齊食麥當當,
因為果日有全線半價,
所以誠俊正式食左佢人生第一次既麥當當~
 
 
 
雖然食呢D fast food 好唔健康,
但識得揀, 其實久唔久食下都無壞~~
好似今次無叫薯條, 改食沙律~~
 
阿仔食個魚柳包食得好開心,
但佢既食法就.....
我都無眼睇 >,<~~~


 
事情去到星期六就出現變化,
夜晚訓覺既時候,
誠俊不停咁發惡夢,
不停係咁喊,
重要叫極都叫唔醒佢,
佢好投入個夢, 係咁喊,
嗚嗚嗚.......
 



 
佢喊到我心都亂晒,
果陣差不多半夜1 點,
爸爸訓左, 無應機,
唯有同婆婆求救,
婆婆同ee whatsapp d 說話黎安慰下佢,
等佢聽到其他人既聲音,
分散下d注意力,
唔好再喊得咁淒涼~~~
 
到第二朝, 第一時間call 爸爸,
見到爸爸都重扁扁咀~~ 

 
 
之後幾日, 誠俊都重會半夜喊,
直到爸爸返黎果日,
可能佢知道爸爸返,
所以夠鐘都唔肯上訓,
一直玩玩玩到夠鐘去接機,
去到機場就頂唔順....
Z..z..z...zz..
 
呢一刻,
佢2仔爺等左9 日喇~~
 
 
下次爸爸要帶埋我地一齊去旅行呀,
等仔仔唔洗心掛掛嘛~~
 
 
 

1 comment:

  1. 哎呀, 好可憐呀! 不過愈來愈大, 應該就明白爸爸出去幾日就會返的道理, 就會安心啦。

    ReplyDelete